nedeľa 6. marca 2016

Februárové zúčtovanie

Február by sa dal zhrnúť ako zmes sci-fi, komédie a výhodných nákupov. Rozoberme si to ale do detailov.



Knihy:

Za mesiac február som úspešne prečítala 3 knihy čo hodnotím ako úspech, hlavne keďže mi už začala škola a tak často nemám čas a energiu čítať toľko, koľko by som chcela. Na druhú stranu, vďaka neustálemu cestovaniu tam a späť sa mi podarilo zdolať veľkú časť kníh, ktorú by som inak neprečítala. Predchádzajúci mesiac som sa pustila do série Lunar Chronicles a keďže som sa do týchto kníh úplne zamilovala, na čítanie ničoho iného som od vtedy ani nepomyslela.

Scarlet - M. Meyer (recenzia)
Túto knižku som začala už v predchádzajúcom mesiaci, takže ju do februára rátam iba tak polovične. Viac o tom, ako sa mi páčila si môžete prečítať v recenzii.




Cress - M. Meyer (recenzia)
Tretia kniha v sérii ma úplne uchvátila a utvrdila v tom, že všetci ľudia ktorí túto sériu tak ospevujú majú pravdu. Fakt to stojí za prečítanie. Viac o mojich pocitoch si znova môžete prečítať v recenzii.




Fairest - M. Meyer (recenzia)
Prechodovým mostíkom medzi treťou a štvrtou knihou v sérii je príbeh kráľovnej Levany, ktorý taktiež rozhodne stojí za prečítanie, aj keď dej neposúva vopred, lebo sa dej odohráva ešte pred Cinder. Recenzia sa snáď objaví čoskoro.






Filmy:

Tak ako v predchádzajúci mesiac, aj teraz som si zvládla pozrieť iba jeden film. A to:


Deadpool (recenzia)
Tento film od Marvelu mal neskutočne dobrý marketing a skvelé ohlasy, takže som vôbec neváhala či si ho pozrieť alebo nie. Avšak mám z neho trochu zmiešané pocity a pre objektívnejšie hodnotenie by som si ho asi musela pozrieť ešte raz.





Seriály:

Tento mesiac sa na obrazovky vrátili ďalšie moje seriály, takže som sa hlavne snažila držať s nimi krok. Neznášam totiž, keď za nejakým seriálom zaostávam a bojím sa, že niekde uvidím spoilery, ktoré som nechcela vedieť. Ako som už spomenula minulý mesiac, snažila som sa pohnúť vpred so seriálom Baby Daddy a úspešne sa mi podarilo všetko dobehnúť. Pri poslednej sérii som sa na seriál úplne namotala (čo je asi pochopiteľné, keď si pozriete viac ako 10 častí za deň), no teraz musím každý týždeň čakať na nové časti, takže ma tá posadnutosť znova trochu opúšťa.


Čo sa nakupovania kníh týka, to často nerobím, keďže si buď kupujem knihy, ktoré s istotou budem čítať alebo knihy, ktoré som už čítala a veľmi ich chcem mať doma. Výnimkou je, keď vidím knihu, ktorá je v akcii za skvelú cenu. A práve tak som si vo februári kúpila Naprieč Vesmírom, ktorú som objavila v zľave za neuveriteľných 1,40€! Dej znie celkom zaujímavo, no kniha nebola na popredných priečkach toho, čo si chcem prečítať. Za tú cenu som však nemohla odolať. Druhou knihou do zbierky je Harry Potter a Ohnivá Čaša, ktorú som taktiež kúpila v zľave za ani nie 6€, takže tiež výhodná kúpa.

Plány na marec:

V marci sa chystám dokončiť Lunar Chronicles (čo už som v čase písania tohto článku viac-menej splnila) a potom asi siahnem po nejakej súčasnej knižke, aby som to množstvo sci-fi, čo som tento rok prečítala nejak vyrovnala. Som zvedavá ako sa to nakoniec vyvinie.

0 komentárov:

Zverejnenie komentára