nedeľa 4. septembra 2016

Augustové zúčtovanie

Posledný letný mesiac pre mňa nebol, čo sa týka čítania, taký úspešný ako by som chcela. Toto sa tu už však začína opakovať pravidelne, takže prázdniny môjmu čítaniu asi skôr škodia ako pomáhajú. Uvidíme ako sa to vyvinie v budúcnosti.

Knihy:

Harry Potter and the Cursed Child - J. K. Rowling (recenzia)
To, že som po najnovšom Harry Potterovi siahla akonáhle som mohla asi nie je prekvapením pre žiadneho fanúšika. Nemala som veľké očakávania no ani veľké obavy, ale aj tak som sa do čítania púšťala z nadšením. O mesiac neskôr som v mojom názore rovnako zmätená ako keď som knihu práve dočítala. Niektoré momenty boli skvelé a niektoré boli príliš bláznivé až neuveriteľné a nemienim ich akceptovať ako pravdu. Za prečítanie ale stále stojí.

Along For the Ride - Sarah Dessen (recenzia)
Toto bola prvá kniha od tejto autorky po ktorej som siahla a aj keď nemala žiadny dramatický dej či množstvo prekvapení a tajomstiev, veľmi som si ju užila a určite to nebude od Sarah moja posledná kniha. Ideálne oddychové čítanie na leto.

It Ends With Us - Colleen Hoover (recenzia)
Colleen Hoover sa veľmi rýchlo stala jednou z mojich obľúbených autoriek a tak som vôbec nepochybovala o tom, že si jej najnovšiu knihu musím prečítať. V mnohom sa od jej predchádzajúcej tvorby odlišuje, no príbeh je stále pútavý a srdcervúci. Dokonca ešte viac ako vo väčšine jej kníh. Žiadny fanúšik tejto autorky by si ho preto nemal nechať ujsť.

Filmy a seriály:


Suicide Squad
Napriek tomu, že s DC svetom mám úplné minimum skúseností, na tento film som sa tešila od kedy som v kine prvý krát videla trailer. Skupinka zločincov sa musí spojiť, aby pomohli svetu. Podľa traileru som očakávala akčný a humorom nabitý film, no podľa mňa všetky skvelé scény už do daného traileru dali a tak ma vo filme nič neohúrilo tak, ako by som chcela. Možno na druhý pokus by som film vnímala inak, ale momentálne si ho neplánujem pozrieť znova.

Chicago Fire
Keď som pre pár týždňami pozerala Chicago PD, nemala som veľmi v pláne sa pustiť aj do jeho sesterského seriálu Chicago Fire. Postupne som však nejak zmenila názor a teraz som za to veľmi rada. Príbehy hasičov z Chicaga sú plné napätia, ale často aj humoru a väčšinu z postáv si určite rýchlo zamilujete. A to, že je tento seriál prepojený s ďalšími dvoma mu v mojom prípade pridáva body navyše.

2 komentáre:

  1. Ja mam z Harryho obavu a moc se do nej nehrnu. Nechci si pokazit dojem na cekou serii

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som bola príliš zvedavá na to, aby som sa do toho nepustila ihneď. Ale neberiem to ako pokračovanie pôvodnej série. Skôr ako fanfiction, ktorá je náhodou napísaná tou istou autorkou :D

      Odstrániť