štvrtok 2. marca 2017

Feburárové zúčtovanie

Napriek tomu, že je február najkratším mesiacom roka, prečítala som až prekvapivé množstvo kníh a väčšia z nich sa mi veľmi páčila. Čo sa však týka filmov a seriálov, tam to bolo veľmi biedne, keďže s návratom do školy a zároveň návratom mnohých mojich seriálov späť na obrazovky ich nestíham sledovať tak pravidelne ako by som si predstavovala.

Knihy:

The Titan's Curse - Rick Riordan (recenzia)
V tretej knihe sme hneď na začiatku spoznali niekoľko nových postáv, ktoré dej ozvláštnili, no keďže ide už o tretie pokračovanie a vzor deja zostáva viac-menej rovnaký, začalo mi to trochu vadiť, keďže to spôsobovalo istú mieru predvídateľnosti. Ako vždy to však bolo dobre premyslené a plné akcie.
4/5

Landline - Rainbow Rowell (recenzia)
Príbeh o žene, ktorá sa magickým telefónom dokáže spojiť so svojim manželom v časoch, kedy spolu ešte iba chodili znel zaujímavo, avšak tento príbeh ma rýchlo začal nudiť, keďže občas som mala pocit, že sa tam deje stále to isté. Našťastie ku koncu knihy už boli veci trochu zaujímavejšie, ale z kníh od Rainbow Rowell ktoré som zatiaľ čítala bola táto najslabšia.
3,5/5

Gone Girl - Gillian Flynn (recenzia)
Tento thriller o žene, ktorá zmizne v deň svojho piateho výročia svadby asi netreba veľmi predstavovať. Príbeh ako taký sa mi páčil a všetko bolo skvele premyslené (aj som sa do knihy bohužiaľ púšťala s tým, že niektoré dôležité momenty som už vedela), ale postavy mi boli veľmi nesympatické a kniha mi občas prišla príliš dlhá. Napriek tomu ju však odporúčam, najmä ak neviete žiadne spoilery.
4/5

Wires and Nerve -  Marissa Meyer, Douglas Holgate (recenzia)
Sériu The Lunar Chronicles zbožňujem a tak som sa po grafickom románe z toho sveta samozrejme vrhla. Príbeh, ktorého hlavným hrdinom je tentokrát andoridka Iko, ma v žiadnom ohľade nesklamal. Len škoda že grafické romány sú také krátke an a druhé pokračovanie musíme čakať do budúceho roka.
5/5

The Battle of the Labyrinth - Rick Riordan (recenzia)
V predposledná časť tejto série sa schyľuje k veľkému boju a preto sa hlavné postavy vydávajú do nebezpečného labyrintu, ktorý má byť ich poslednou záchranou. Ako vždy som si knihu užila, ale napriek tomu, že som čítala už štvrtý diel som bola stále veľmi zmätená z mien rôznych stvorení a často som nevedela, o kom je vlastne reč.
4/5

The Last Olympian - Rick Riordan (recenzia)
Táto kniha bola skvelým ukončením tejto série a po prvý raz som vôbec netušila, ako sa veci vyriešia. Akurát som nechápala, prečo Kronos a jeho armáda čakali takmer celý rok od poslednej knihy, aby zaútočili. Každopádne mi tieto postavy budú chýbať, takže som rada, že Rick Riordan má viac kníh z tohto sveta a určite sa do nich časom pustím.
4/5

Big Little Lies - Liane Moriarty (recenzia)
Spojenie bežného života s mysterióznym aspektom je jednou z mojich obľúbených vecí. Príbeh o trochu matkách, ktoré sa potýkajú s podobnými, no zároveň aj veľmi rozdielnymi problémami ma bavil a tajomstvo, ktoré sa odohrávalo v pozadí ma nútilo čítať stále ďalej. Síce som napokon nebola úplne šokovaná, ale stále som bola s celou knihou psokojná.
4/5

The Haters - Jesse Andrews (recenzia)
Do tejto knihy o troch tínedžeroch v jazzovom tábore som sa púšťala viac-menej na slepo a asi to bola chyba. Do hudby sa nerozumiem, takže veľa vecí išlo mimo mňa, väčšina postáv mi bola nesympatická a nechápala som, ako sa vlastne môžu kamarátiť a aj humor mi neprišiel extra vtipný. Celý čas som čakala, kedy sa začne niečo diať, no po niekoľkých nudných hodinách počúvania bol zrazu koniec. Avšak aby som to len nekritizovala, príbeh mal aj pár zaujímavých momentov a nápadov, len ich spracovanie sa mi nepáčilo.
2/5

The Hating Game - Sally Thorne (recenzia)
Príbeh o dvoch ľuďoch, ktorí sa nenávidia no napriek tomu sa do seba zamilujú síce nie je ten najoriginálnejší nápad pod slnkom, ale táto kniha sa naozaj podarila. Hlavné postavy boli sympatické a ich príbeh ma bavil. Rada by som síce vedela, ako sa po konci veci vyvíjali ďalej, ale zároveň som rada, že to skončilo tak ako to skončilo.
4/5

0 komentárov:

Zverejnenie komentára