pondelok 20. marca 2017

Môj vysnívaný čitateľský kútik

Vysnívaných čitateľských kútikov ste vďaka internetovému vyhľadávaču nábytku a dekorácií favi.cz v poslednom čase asi videli dosť. Keď ma teda kontaktovali, či sa do tejto "akcie" nechcem zapojiť aj ja, súhlasila som. Svoj vlastný kútik zatiaľ nemám a okolnosti ma nútia čítať posediačky na obyčajnej otočnej stoličke, poležiačky na posteli či dokonca postojačky na zastávke autobusu či vlakovej stanici. To mi však nebráni v tom, aby som o takomto ideálnom priestore na čítanie aspoň snívala.  Na favi.cz nájdete nábytku naozaj nespočetné množstvo, a tak by ste si túto stránku mohli prechádzať celé hodiny. Prehrabávala som sa tam teda dosť dlho, no napokon sa mi podarilo nájsť niečo, čo by som v budúcnosti rada pretvorila na skutočnosť.



Na prvý pohľad tento môj vysnívaný kútik môže pôsobiť trochu sterilne, fádne či príliš jednofarebne, no brala by som ho skôr ako základ, ktorý by bol doplnený množstvom farebných kníh v policiach (ktoré sú, samozrejme, tou najdôležitejšou súčasťou takejto miestnosti). Navyše, niekedy je pre mňa dosť ťažké udržať pozornosť na knihu aj ak ma zaujíma, takže taký minimalistický dizajn by mi mohol jedine pomôcť.

Ako by vypadal ten váš čitateľský kútik? Preferujete minimalizmus alebo by ste ho radšej zaplnili farbami, vzormi a rôznymi materiálmi?

Ak si svoj vysnívaný čitateľský kútik momentálne naozaj zariaďujete alebo o ňom tiež momentálne iba snívate, skúste sa mrknúť na favi.cz a inšpirovať sa.

1 komentár:

  1. Nádherný, čistý, jednoduchý a elegantní koutek. Tam by se četlo jedna radost. Za mě top výběr, Marti :))

    OdpovedaťOdstrániť