nedeľa 7. mája 2017

Aprílové zúčtovanie

Apríl bol, čo sa čítania týka, celkom pomalý mesiac ale výsledky boli taký priemer až ľahší nadpriemer, takže sa určite sťažovať nemôžem.

Knihy: 

 City of Glass - Cassandra Clare (recenzia)
Síce ošiaľu okolo tejto série stále tak úplne nerozumiem, tretiu knihu som si celkom užila a aj napriek istým veciam ktoré som viac-menej vedela vopred, ma dokázala v niektorých momentoch prekvapiť. Myslím si, že tu mohla táto séria pokojne skončiť a s malými úpravami alebo epilógom by boli všetci spokojní.

4/5

Six of Crows - Leigh Bardugo (recenzia)
Napriek mojim počiatočným obavám aj príliš dlhému času čítania so si túto knihu užila a už sa veľmi teším, kedy sa znova pustím do príbehu tejto bandy zločincov. Dúfam, že v druhom a finálnom pokračovaní si už tieto postavy naozaj zamilujem, keďže to sa mi v prvej knihe zatiaľ nepodarilo, ale nemyslím si, že mám od toho ďaleko.
4/5



The Upside of Unrequited - Becky Albertalli (recenzia)
Na túto knižku som sa tešila už dlho a rozhodne uspokojila moju potrebu po niečom ľahkom a rýchlom. S hlavnou hrdinkou som sa niekedy vedela až príliš stotožniť a niektoré scény boli veľmi milé, no zároveň dej nebol veľmi prekvapivý. Navyše, v niektorých pasážach som mala pocit, že sa autorka až príliš snaží priblížiť momentálnej dobe, sociálnym problémom ale aj zmýšľaniu tínedžerov, no len okrajovo, aby sa nepovedalo. Avšak proti akejkoľvek kritike vždy ide môj dojem počas čítania a ten bol rozhodne pozitívny.
4/5
City of Fallen Angels - Cassandra Clare (recenzia)
Po tom, čo tretia kniha príbeh dobre ukončila niet divu, že štvrtá pôsobí tak trochu nadbytočne. Autorka sa tu pokúsila začať nový príbeh a zároveň ho trochu prepojiť s tým predchádzajúcim, no väčšinu času som mala pocit, že sa tam nič nedialo. Simon mi už síce nevadí tak ako na začiatku, ale mal až príliš veľa priestoru, čo ma celkom nudilo. Tiež mi chýbali Magnus a Alec, ktorí sa tam takmer vôbec nevyskytovali. Našťastie koniec bol dostatočne zaujímavý na to, aby som v sérii pokračovala.
3/5

Filmy a seriály:

13 Reasons Why
Tento seriál krátko po jeho vydaní na Netflixe obletel celý svet a tentokrát som nebola výnimkou. Jeho knižná predloha ma síce nikdy nelákala, ale seriálu som po vlne chvály dala šancu. A síce neľutujem, že som si ho pozrela, tiež z neho nie som tak nadšená ako niektorí ľudia. Páčil sa mi nápad aj mierne mysteriózny aspekt, ale 13 častí bolo asi trochu veľa, keďže v strede som sa dosť nudila. Druhej sérii určite jej dám šancu, avšak keby bolo po mojom, príbeh by nepokračoval.

1 komentár:

  1. 13 reasons why jsem také dokoukala, za mě super, ale fakt netuším, co přinese druhá série, trochu se jí bojím...

    OdpovedaťOdstrániť